Madde 1 - Sözleşmenin Tarafları
SATICI: Eforsan Otomasyon Tic. Ltd. Şti. - Çıplaklı Mah. Akdeniz Blv. No:274/5 07190 Döşemealtı ANTALYA
ALICI: Müşteri
Madde 2 - Sözleşmenin Konusu
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait eforsan.com.tr web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketici Korunması Hakkında Kanunu ve 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini iş bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. eforsan.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
Madde 3 - Sözleşme Tarihi
Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından siparişin gerçekleştiği tarihte kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine gönderilecektir.
Madde 4 - Mal veya Hizmetin Teslimi, Sözleşmenin İfa Yeri ve Teslim Şekli
Mal/hizmet, alıcının siparişi sırasında teslimini talep etmiş olduğu adresde teslim edilecektir.
Madde 5 - Teslimat Masrafları ve İfası
Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını ya da kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 1-7 iş günü arasında teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Madde 6 - Alıcının Beyan ve Taahhütleri
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce dış ambalajının yırtılmamış ve ezilmemiş olmasına mümkün olabildiğince özen göstermelidir. Hasarsız ürünün teslimden sonra özenle korunması sorumluluğu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir.
Madde 7 - Satıcının Beyan ve Taahhütleri
Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, kullanılmamış ve ambalajı açılmamış haldeki mal/hizmet ile birlikte cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonraki 7 (yedi) gün içinde bedelini iade eder.
Madde 8 - Sözleşmeye Konu Olan Mal veya Hizmetin Özellikleri
Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli eforsan.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
Madde 9 - Mal veya Hizmetin Peşin Fiyatı
Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
Madde 10 - Vadeli Fiyat
Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
Madde 11 - Ödeme Planı
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
Madde 12 - İade ve Değişim Şartları, Cayma Hakkı
Tarafımızdan veya lojistik firmadan kaynaklanan, yanlış ürün, hasarlı ambalaj v.b. durumlarda alıcı +90 242 335 40 42 telefon ile irtibata geçerek ürünün değişimini talep edebilir. Satıcı, bu bildirimin aynı veya ertesi iş günü stokları dahilinde olması halinde yeni ürün gönderimi gerçekleştirir. Stokta bulunmayan mal/hizmet bedelinin iadesini yapabilir.
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve eforsan.com.tr internet sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir.
Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, ancak bankanız tarafından iadenin geri ödemesi yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden eforsan.com.tr sorumlu olmamaktadır.
Madde 13 - Sipariş İptali
Alıcı, sipariş verme işlemi tamamlandığı andan itibaren, ürünler tarafımızca kargoya teslim edilene kadar satın almaktan vazgeçebilir ve siparişini iptal edebilir. Sipariş kargoya teslim edildiği takdirde ise iptal isteği gerçekleşemez. Bu durumda alıcı, iade koşulları çerçevesinde ürün iadesi talep edebilir.
Madde 14 - Yetkili Mahkeme
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.