İade Politikası

İptal ve İade Şartları

 

Sipariş İptal Taleplerinizi İçin:

Siparişiniz hazırlık aşamasında ise, eğer ürününüz henüz Kargo yetkililerine teslim edilmediyse,  0 242 335 40 42 veya 0542 291 58 92 numarımızı arayarak ya da  info@eforsan.com.tr adresine mail göndererek veya iletişim formu  doldurarak bildirebilirsiniz. Siparişiniz gün içerisinde iptal edilecektir. Müşteri Hizmetlerimiz Hafta içi Sabah 08.30 ila 18.00 Hafta sonu Cumartesi 08.30 ila 18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

 

Ücret İade Süreci:

İade etmek istediğiniz ürünleri size ulaştığı tarihten itibaren 15 iş günü içinde kullanılmamış ve paketi zarar görmemiş şekilde aşağıda belirtilen iadesi mümkün olmayan ürünler hariç parça kablo size özel üretilmiş ürünler gibi ürünler hariç, diğer ürünlerinizi ilgili kargo firması aracılığı ile fatura üzerindeki iade bölümün doldurarak gönderebilirsiniz.

 

İade ürününüz Eforssan Otomasyon yetkilileri tarafından incelenerek, iade şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 7 iş günü içerisinde bankanıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 3-7 iş gününü bulabilmektedir.

 

  • Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır.
  • Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.
  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dâhil edilmeden veya edilerek anlaşmaya bağlı iade faturası kesilmelidir.
  • Müşteri, ürünün kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
  • Kablo ürünlerde parça kablo satışlarında kesilen kablo tekrar satışa sunulamayacağı için iade alınmaz.
  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, ithalatçı/üretici firmaya iade edilebilir veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : Paketli ve ambalajı kapalı olan ürünlerin tamamı )

 

Önemli Not: Kargo ücreti iadesi sipariş iptalinde veya sebepsiz kusursuz veya ürünü beğenmemeniz durumunda kargo gidiş ve dönüş ücret alıcıya aittir.

Kargo ücretsiz ibaresi dahi olsa sipariş iptallerinde veya ürün beğenilmemesi durumunda veya ürünü beğenmediğiniz taktirde kargo ücreti alıcıya ait olacaktır gidiş ve dönüş ücreti kesilecektir.

 İptal Edilen Siparişlerde İade edilen Ürünlerin Bütün Gönderim ve Dönüş Kargo Giderleri Müşteriye Aittir.

Değişim Süreci:

Size ulaşan ve herhangi bir sebepten değiştirmek istediğiniz ürünler için sadece mağazadan değişim yapabilirsiniz. Değiştirmek istediğiniz ürünü tarafımıza iade olarak gönderebilir sonrasında değişimini istediğiniz ürünü veya bedeni satın alabilirsiniz. Henüz size ulaşmamış siparişlerinizi ise değişiklik yapılamamaktadır. Siparişiniz için iptal talep edip yeni sipariş oluşturmalısınız.

 

Anlaşmalı Kargolar

 

Ürün İade Adresi

 

Çıplaklı Mah. Akdeniz Blv. No:274/5 07190 Döşemealtı/Antalya

Müşteri Hizmetleri

0 242 335 40 42

 info@eforsan.com.tr

Whatsapp Numaralarımız

0533 428 55 51

E-BÜLTEN ! YENİ VE İNDİRİMLİ ÜRÜNLERDEN HABERDAR OLUN !
Whatsapp
İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et